Avslutning valp i Kisa, kolla vilka duktiga valpägare och valpar!


Här utförs cirkuskonster och det med bravur. Sedan spårade vi och för en del valpar var det deras första spår. Jag blir alltid lika glad när valparnas intresse för spår väcks och man ser deras glädje i att jobba med sin nos.

Det har varit så roligt att följa Kisa valparna och jag önskar dem all lycka i framtiden. Kanske vi ses igen!

Rallylydnaden har redan haft två träffar, tänk att tiden går så fort. Rallylydnad är en gren som helt bygger på samarbete och att bli ett team med sin hund. Oj vad hundarna uppskattar det!
Om ni vill gå på rallylydnad och jag inte har kurser så kolla in www.teamtazz.se, Sofie och Lena är superduktiga på rallylydnad!
Annars är det fortfarande valpar för hela slanten för mig, två valpkurser en som startde förra måndagen och där är tre bearded collie, min syster har en beardiskille och jag är lite svag för rasen. Sedan en jättetrevlig laika, en chihuaha , en jack russel och en berger de pyrénées a poil long, ser ut som en busunge och det är hon också.
Vi kommer få avsluta kursen efter julhelgen.
Sedan är det torsdagsgruppen som kommit en bit på väg och så två helt underbara valp fortsättningsgrupper.


Jag kommer ha en annons i LP v 48, dt ser jag fram mot så kolla därfeter in de nya kurserna som startar efter jul.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hipp Hurra för Anita idag!!



Grattis och kramar på födelseda´n!



Hoppas du får en fin dag / Sabine Ask & Vilda



2009-11-18 @ 09:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0