Regn, regn ,regn!

Oj vilken blöt novembermånad vi har. De sista kurstillfällena har varit fuktiga men igår på valpkursen så strilade vattnet ned. Trots vädret kom ekipagen , valparna brydde sig inte utan tyckte det var lika roligt som vanligt medan vi tvåbenta kände vattnet rinna ned för rygen.
 Iallafall så jobbade vi med inkallningsträning, den går jättebra, vi började lägga på lite störningar och det var ingen match. Det syns att läxorna är gjorda!
Lite cirkuskonster fortsattes kvällen med och sedan gick vi in och fikade. Det var inte dumt.
Vad säger valpen egentligen? En liten dos av kommunikation hundar emellan och mellan hund och människa hann vi med också. Något hemst har hänt mig, jag har lagt bort mitt minne. Så om någon står och väntar på mig så ring!
Ha det gott så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0