Ågren inför flytten och morotsbilder



Det här huset flyttar vi ifrån, kan ni förstå hur dumma vi är?! Vi har hyrt det här längre än tio år och så på grund av ett kontrakt som man inte kan acceptera så kände vi oss tvugna att släppa det. Synd att vi inte fick köpa det för isåfall skulle vi aldrig lämnat vårt Björklunda.



Här har Ester hittat en pinne, konstigt vilka saker som ligger och skräpar överallt, de gör sig så mycket bättre i vår trädgård. Alice travar på hon är hungrig och vill ha frukost.




Men matte, fotar du? Blir det bra så här kan man tro att min lilla älskling Alice säger.





Imorse så fick Alice och Ester var sin morot ute i trädgården, mums tycker Alice som tar moroten och piper iväg. Hon har så lätt att lägga på sig men med hjälp av Specifik bantningsfoder (som förrestenär något av det godaste man kan äta, Esters kommentar efter att ha stulit i matsäcken) och grönsaker till belöning givetvis uppblandat med annat gott i lagom dos har Alice nu nått sin utgångsvikt och gillar morötter skarpt, tycker ni inte att öronen har vuxit lite? Jag väntar fortfarande på ett speciellt lagottoskär som jag tillsammans med Tessan beställde för två veckor sedan, får nog påminna...



Ester lämnade glatt sinmorot och hittade mer värdefulla saker nämligen leksaker. Här ligger hon på sin pipboll, och väntar på att jag ska komma och försöka ta den... Vem som vann bollen ? Ester såklart!

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Hi hi....Tänka sig att "plåtmagen" inte visat ngt mer en lite äckliga fisar:) Fattar inte hur han fixat en ganks stor mängd kokt lever,på det mina desperata försök med först salt i vatten....skulle man INTE sa Pia utan salt direkt långt bak på tungan! Inte en min till att kräkas, fnös och hostade till gick och drack vatten och ??? Inte ngt mer en att han tyckte livet var lika kul som innan!

Kramis nu ska vi iväg på sökkurs i värmen!

2009-04-25 @ 11:15:19
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Tack för din gulliga kommentar på min blogg, alltid kul att vara med som hjälpinstruktör på dina kurser. Jag lär mig massor av det och får många nya ideer till min egen hundträning framförallt med Ina. Hade jag haft körkort hade jag hjälpt till mer :)



Hoppas att flytten eran ska gå bra, synd att det blev som det blev men jag hoppas ni ska trivas på det nya stället.



Pussa dina pälsmonster från mig!



ps, får jag länka till din blogg?

2009-04-25 @ 15:08:16
URL: http://timsevimse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0