Spår för hela slanten



Kickis fina schäfrar Rexi och Goliat


Här sitte Chili i mattes Guns knä och väntar på sin tur att få spåra


Ester i vårsplens glans


Linda med sin Saga, ävenäldre hundar kan börja med personspår.



Jag undrar vad Malin och Ettan tittar på?



Maggan och Lisa tar igen sig för att orka spåra. Lisa klarade anlagsprovet i veckan, Grattis!



Kristina och Effie har en härlig kontakt här.



Kicki med sin Rexi och ovan med dotter Ronjas boxervalp Emma.
Vi spårade både igår och idag. Igår var Kicki och jag ute och provspårade på ett nytt ställe. Det var helt underbart.
Idag samlades spårkursen för näst sista gången och imorgon är det avslutning.

Kommentarer
Postat av: kicki fohlin-svensson

Vilken bra bild det blev på schäfrarna! Och så skönt vi hade det ute i eklandskapen. Visste inte ens om att det kunde vara så fint!

KRAM Kicki

2009-04-19 @ 07:08:58
URL: http://kickifohlin.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Men du ser, äntligen ska man kunna lägga in lite kommentarer hos dig;) BLir ju så nyfiken när jag ser ännu en Lagotto på kurs...var när hur? ;) Lagotto frälst som jag är....hi hi!

Kramis och du Anita....hade kul åt skäret som kommit...Oj det var visst en tröja! Du är för härlig!

Kramis

2009-04-19 @ 17:25:25
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0