Familjedag med hund på Stallbutiken

I morgon klockan 10.00 är det familjedag med hund , det ska bli jättekul med flera olika delar i, själv ska jag hålla i lite rallylydnad, men fika och handla, prova på ringträning, gå tipspromenad eller bara hänga med alla goa hundmännniskor enstund. Det ser jag fram emot.
Fick några bilder från Lisa, en kursdeltagare som skickat med några bilder bla. på mig i full action


Här är Petter som är tillsammans med fotografen Lisa och deras urgulliga hund Tage i träning av "ryggsäcken".




Här är genomgång inför dagens övningar. Våren till ära flyttade vi oss upp i en härlig skgsglänta.
Det är skönt att kunna byta plats ibland, kul för valparna och vilket race det blev under lössläppet. En del av valparna har fortsatt på fortsättningen valp så jag får följa dem ännu ens stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0