Hundkurser



Herrman träffar kompisen Tage. De går valp fortsättning.



Tuva kommer med sin  matte Annika och husse  Peter.



Maja i full fart på väg till kurs matte Pernilla följer också med.



Stina med sin Mojo. Men varför så sträckt koppel?




Håkan med sin Gudrun jobbar med kontaktövningar, Pernilla md Maja tar en kort paus.



Lisa med sin Tage i koppelträning.



Håkan med Gudrun som väntar på sin tur.

Helgen har varit intensiv med rallytävlingen i lördags som Lena, Sofie och jag arrangerade. Själv agerade jag skrivare med domaren Christina.
I söndags var Ester och jag på valpträff i Gunboda. och träffade fem kullsyskon. Pappa Zappa med matte Yvonne var också där, vi åkte ihop från Norsholm och satt och bubblade hela vägen upp. Så igår var det dags för kurs med kameran i fickan..... dessa bilder är från torsdagsgruppen.
Nu ska jag iväg och träna hund i Hycklinge hos Pia under någon timme, det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Anita har du sådana olydiga kursdeltagare som låter sina hundar hälsa i koppel??! =)



2009-05-19 @ 12:42:46
Postat av: Anna med flock

Låter som du har fullt upp :) Jisses vad valpisarna har vuxit sen jag såg dom sist, kul att många fortsätter gå kurs.

2009-05-20 @ 15:53:54
URL: http://timsevimse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0