Valpfortsättning, tävlingsträning, Ester och jag hos Pia.

Inga bilder idag heller, det är svårt att komma ihåg.
PÅ valpfortsättning är de så duktiga, Jessica och Arras, schäfer har en bra påknapp, av knappen är på väg likaås hos Mojo pinscher.
Tage dvärgschnautzern kan både leka och träna passivitet på ett bra sätt tillsammans med sin positiva matte Lisa.Hundmöten och hälsaövningar  och mycket mer hann vi med också.
I tävlingslydnadsgrupperna går det framått, platsliggning, viktig apporten lite svårare hos några. Helt plötsligt blev det kursiv text, kom väl åt någon knapp.hela gruppen tränar på bra nu.
Själv har jag varit hos Pia i Hycklinge, hon är helt suverän på hundar! jag fick mycket och bra hjälp. Själv glömde jag bull och presentpåsen på köksbordet hemma imorse när jag åkte men får väl överlämna det senare.
Ester har inte mycket till föremålsintresse och jag har försökt för mycket med att leka med henne . Eftersom hon inte alls var intresserad tidigare såblev det för mycket istället. Men hon leker med mig men inte som vi vill. Så nu får hon prestera mer innan matte är med får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0